Služby

Služby s přehledem

Pomocí modulu Cases můžete interakce se zákazníky efektivně a jednoduše zpracovávat a sledovat záznamy v případě, že budete požádáni o technickou podporu.
Poskytněte svým zákazníkům špičkovou podporu díky dostupnosti a uživatelské jednoduchosti SuiteCRM.

Šetřete čas

Pomocí modulu Cases můžete interakce se zákazníky efektivně a jednoduše zpracovávat a s pomocí nastavitelných šablon v Knowledge Base ušetříte čas při řešení požadavků.

SuiteCRM pro služby

Se SuiteCRM budete poskytovat ty nejlepší služby s minimem úsilí. Lepší organizovanost a nastavitelné šablony s odpověďmi Vám ušetří čas, zlepší efektivitu a zajistí spokojenost zákazníků.

Veškeré záznamy o komunikaci se zákazníky jsou uloženy na jednom místě a Vy získáte kompletní přehled o poskytovaných službách. Díky SuiteCRM budete mít všechna data přehledně, rychle, bezpečně a kdykoliv po ruce.

 

Samoobslužný portál

Samoobslužný portál a automatizace systému Vám umožní sledovat všechny zákaznické požadavky přes jednoduché webové rozhraní. Váš tým podpory bude mít neustálý přehled nad všemi požadavky a díky tomu může okamžitě reagovat a vzájemně sdílet informace až do úplného vyřešení požadavku.

Vylepšete Vaše produkty

Aktivujte si funkci získání zpětné vazby od svých zákazníků a převeďte všechny chyby či nesrovnalosti do modulu  sledovaných bugů, díky tomu můžete těchto informací efektivně využít při zlepšování Vašich produktů.

Close Menu