A co je vlastně CRM?

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

C – Customer
R – Relationship
M – Management

CRM je systém, který je ve společnostech nezbytný ke správnému řízení vztahů se zákazníky. Je to svým způsobem přístup jak identifikovat, získat a udržet si zákazníka.

Je to vlastně užitečný nástroj, který firma potřebuje k řízení obchodních vztahů, vyhodnocování prodejních postupů a strategií. Přesahuje to řízení vašich obchodních kontaktů také tím, že sleduje vztahy s dodavateli a interními prodejními a marketingovými týmy.

CRM systém je navržen tak, aby vám pomohl získat náhled na prodejní výkon vaší firmy, abyste mohli přizpůsobit své strategie aktuálním trendů. V jednom centrálním místě máte uloženy veškeré informace o potenciálních zákaznících, klientech a můžete sledovat jednotlivé obchodní příležitosti, aktivity, kontakty se zákazníky, vč. historie, ale i smlouvy, dokumenty i propojení na zakázky a projekty. Tyto informace jsou vždy plně přístupné odkudkoliv.
CRM budete potřebovat, ať jste majiteli malé či střední firmy a hledáte řešení, které Vám usnadní práci s klientským portfoliem a ulehčí práci obchodníků, nebo jste většími podniky, které musí spravovat zákaznické interakce, analyzovat výkony obchodních týmů a zefektivnit činnosti vedoucí ke spokojenosti zákazníků.

A jak to vlastně funguje?

Základem každého podnikání je skvělý vztah se zákazníky. Vy jakožto prodejce, se budete chtít spojit s lidmi, kteří potřebují váš produkt. Nicméně, jak Vaše společnost roste, tyto obchodní vztahy rostou též a jsou více a více sofistikovanější. Není to jen obyčejná transakce mezi kupujícím a prodávajícím. Začínáte řídit nesčetné množství propojení, souvislostí a agend v každé společnosti, s níž obchodujete. Potřebujete sdílet informace mezi různými týmy v rámci své vlastní organizace, kteří komunikují se zákazníky.

CRM poskytuje každému členovi jak prodejního, marketingového, finančního oddělení, či zákaznického servisu a rozvoje služeb lepší způsob, jak spravovat vztahy se zákazníky a to viditelně, přehledně a se snadným přístupem ke všem datům jako jsou kontaktní informace, prodejní příležitosti, servisní tasky a marketingové kampaně. Systém CRM Vám dává jasný přehled o všech klientských informacích. Snadno, rychle, přehledně a hlavně uceleně.

Share on facebook
Facebook
Share on google
Google+
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on pinterest
Pinterest

Napsat komentář

Close Menu